Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2009 02:12 - Защо обичах мъчителя си?
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 2143 Коментари: 7 Гласове:
4



Защо обичах мъчителя си...
Колко пъти съм се заричала това да спре завинаги...
Колко пъти в безсънните нощи съм се кела...
Колко пъти престъпих клетвата си...
Колко пъти опитвах отново и отново...
Колко пъти сама се затварях в клетката...
Колко пъти съм си задавала въпроса защо го правех...
Колко пъти, ах колко пъти...
Защо обичах мъчителя си...

И намерих отговора във великолепното стихотворение на Камеля Кондова, което тя като че ли специално за мен е написала...




Добрите хора лесно се обичат.


Магията е да обичаш лошите.
С един от тях — най-лошият от всички,
да споделиш пробитите си грошове.

Да ти почерни погледа и празника.
Да ти преседнат глътката и залъкът.
А в нощите, в които му е празно,
да те вини, че си му дала ябълка.

Да те обича, ала само тялото.
Да го откъсва хищно от душата ти.
И да те иска — прокълнато ялова —
да не родиш на някой друг децата му.

А ти сама да се затвориш в клетката.
Да му подхвърлиш ключа на победата.
И нежно да го милваш през решетките,
когато е дошъл да те погледа.

И да мълчиш. Дори да се запали,
дори да се взриви над тебе здрачът.
Додето не реши да те погали
най-лошият човек... и не заплаче.

Веднъж сълза проронил, е обречен
добър и свят, пред теб да коленичи.
Тогава можеш да си тръгваш вече.
Добрите хора лесно се обичат.

За първи път прочетох стихотворението в блогът на
ciele. ciele, надявам се ще ми простиш плагиатството имам нужда  да го прочета отново. Да го чета отново и отново, толкова пъти, че да ми се набие в главата. Разликата между този прекрасен стих и действителността е, че лошият, мъчителят, когото аз обичах никога няма да дойде да ме погали. Никога няма да заплаче. Затова не ми остана нищо друго, освен да си тръгна и да го оставя в ръцете на собствената му лошотия. 

Песента е антипод защото е написана за жена, но идеята е в правилната посока: Всеки рано или късно ще трябва да плати сметката. За всичко, което е сторил. Благодаря Камелия Кондова, благодаря ciele. 





Тагове:   обичах,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - Среднощен поздрав !
03.09.2009 02:23
стихът е супер
поздрав и за авторката
а песента много яка !!!

бях настроена по-леко но това ме нахъса :))

цитирай
2. demoniceye - allbi Ти пък защо не спиш сладурке?
03.09.2009 02:31
allbi написа:
стихът е супер
поздрав и за авторката
а песента много яка !!!

бях настроена по-леко но това ме нахъса :))



Мда стихът е разкошен, след като го прочетох за първи път порових да прочета и други творби от тази авторка. И намерих още доста. Много си я бива. Песента ли ? Хаха, на мен Gothard са ми леки по принцип. Утре ще постна нещо, с което OrthOdoX ме зариби и е по по мой стил. :)
цитирай
3. lagrima - Обичаме, защото искаме да бъдем ...
03.09.2009 09:32
Обичаме,защото искаме да бъдем обичани!
Хибав стих!
Хубаво е да чуеш,добра музика сутрин!:))
цитирай
4. demoniceye - lagrima
03.09.2009 09:34
lagrima написа:
Обичаме,защото искаме да бъдем обичани!
Хибав стих!
Хубаво е да чуеш,добра музика сутрин!:))


Както винаги си абсолютно права. :) Благодаря ти и ти желая прекрасен ден. :)
цитирай
5. lagrima - Хубав ден и на теб!Усмихни се :))
03.09.2009 09:36
Хубав ден и на теб!Усмихни се :))
цитирай
6. ciele - demoniceye,
03.09.2009 09:43
и аз се влюбих в този стих от пръв прочит,страхотен изказ,силно въздействащ..
надявам се Камелия да ни прости "плагиатството":)
цитирай
7. demoniceye - ciele
03.09.2009 09:45
ciele написа:
и аз се влюбих в този стих от пръв прочит,страхотен изказ,силно въздействащ..
надявам се Камелия да ни прости "плагиатството":)


Надявам се, че ще ни го прости, защото ние и благодарим с нужният респект. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1440397
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!