Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2010 14:18 - обича ли ме тои наистина
Автор: maira Категория: Тя и той   
Прочетен: 6907 Коментари: 3 Гласове:
2



 

Oбича ли ме той найстина?

Изчислете резултата си, като записвате точките срещу всеки посочен отговор.

1.Обича ли той да разговаря с вас?

а Да, с растящо въодушевление 5 т.

б Понякога повече, понякога по-малко 2 т.

в Мисля че често пъти му е тягостно 0 т.

2. Как се държи с вас, когато неочаквано му позвъните на работното място?

а Малко сдържано и отговаря едносрично 2 т.

б Много зарадван и приятно изненадан, никога не ме отрязва 5 т.

в Някак си раздразнено и нервно 0 т.

3. Говори ли за това, че му е нужна повече свобода?

а Не, напротив 5 т.

б Да, често го подчертава 0 т.

в Твърде рядко 2 т.

4. Имате ли чувството, че на обществени места не ви обръща особено внимание?

а Да, особено ако има и други привлекателни жени 0 т.

б Понякога, когато срещне интересни събеседници или темата му допадне 2 т.

в Не, той винаги е много внимателен към мен 5 т.

5. Кога за последен път без повод ви е направил малко подаръче или ви е донесъл светя?

а Преди няколко седмици 2 т.

б През последните две седмици 5 т.

в Не мога да си спомня 0 т.

6. Считате ли го за ревнив?

а Не, той винаги се показва много хладнокръвен 5 т.

б Да, но се владее 2 т.

в Понякога дори реагира пресилено и ми прави сцени 0 т.

7. Интерсува ли се от вашето хоби?

а. Естественно, ние заедно прекарваме свободното си време 5 т.

б Чесно казано, не особено 0 т.

в Само за някои мои занимания 2 т.

8. Как се отнася с вас, когато не ств в настроение?

а Упреква ме и ми натяква 0 т.

б Оставя ме на спокойствие 2 т.

в Опитва седа ме разведри 5 т.

9 Как гледа той на абсолютната откритост на вруската?

a Не винаги е откровен, понякога съзнателно не се доизяснява 0 т.

б Той знае всичко за мен и аз всичко за него 5 т.

в Мисля, че запазва и някои неща за себе си 2 т.

10 За какво най-лесно бихте се скарали?

а За него почти няма основание за скандал, той обича хармонията 5 т.

б Защото не ме разбира 0 т.

в Поради всекидневни дреболии 2 т.

11. Каква роля би изиграл той в някой филм?

а. Средновековен рицар или Робин Худ

б Дон Жуан или Казанова

в Милионер или екшън герой

Резултати:

От 2 до 15 точки: Може би той често ви уверява в искренната си любов. Но красивите думи и удоволствието от секса не са доказателство за истинска нежност - партньорът ви има много да наваксва. Показва почти всекидневно, че собствените му интереси са по-важно от вашето доволство. Не се примирявайте с това. Направете си равносметка: преценете критично дали вие сте тази, която дава повече. Изпълнете собственните си желания, предявете претенции към него. Ако той протестира, вместо да положи повече грижи за вас, тогава е ясно, че има само един човек, когото той обича истински - самия себе си.

От 16 до 36 точки: Той е раздвоен. От една страна желае вашата близост и любов, а от друга - не би желал обаче напълно да се откаже от златната си свобода. Понякога той би искал да живее на самотен остров , друг път тайно заживда на живота на необвързаните. Винаги оставяйте в него чувството, че нито желаете да го ограничавате, нито да го контролирате. С други думи - дръжте го на хлабави юзди и не криите, че се харесвате и на другите мъже. Спокойно рискувайте някой безобиден флирт.

От 36 до 55 точки: Поздравления! С вашия любим имате невероятен късмет. Партньор мечта, каквито ги описват във книгите. Всички негови действия и помисли са насочени само към едно - вие да сте щастлива и доволна. Носи ви на ръце - нежен, внимателен, любвеобвилен. За него е нещо естественно да не поставя неговите интереси над вашите желания и потребности. Съвършенно ясно е че обича ви от цялата си душа и действа съобразно тази любов. Логично че обикновенно действате и мислите като едно неделимо цяло.



Тагове:   наистина,   обича,


Гласувай:
2



Следващ постинг

1. maira - обича ли ме истински
05.12.2010 14:22
Чрез този тест не може6 да провери6 дали човека до себе си те обича ,това може6 да разбере6 само със сърцето.Този тест е само за забавление. ;)))
цитирай
2. vesela85 - bravo
05.12.2010 14:28
bravo
цитирай
3. maira - xcvbn
05.12.2010 16:05
pi6ete komentari deee
pls
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: maira
Категория: Тя и той
Прочетен: 37200
Постинги: 18
Коментари: 6
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031