Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2010 14:38 - Това женско лицемерие...
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 12173 Коментари: 21 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В компания се показват всячески приятелски настроени. Готови винаги да изразят "подкрепа и съчувствие", ако си се посдърпала с приятеля си. Искат мнението ти за дрехи и аксесоари, едват те в приятели във Фейсбук или Сибир. Искат ти скайпа, канят те на бира. Правят всичко това дори и да не си много склонна да отговориш на "приятелските" им пориви. Плачат на рамото ти как са били изоставни и обидени приятел на твоя приятел. Как били обвинени за курви без вина. Как мъжете били неправедливи и неблагодарни прасета.
И само чакат момента да си в по-лоши отношения със собствения си приятел. Тайно и подмолно започват да го канят него на бира. Той по спешност се озовава в листата им във Фейсбук, а ти мистериозно изчезваш от нея (явно пак тайно и подмолно изтрита). Напиват го и го помъкват по по таксита и квартири с тайното или явно намерение да го вкарат в леглото си. И като не успеят от яд почват да тръбят на всеуслушание как той им се бил нахвърлил, а те какво да не би да са курви виждаш ли?
Е какво друго сте освен долни курви! Точно това сте си.
Но поне можете да си спестите лицемерието и мазните усмивки на физиономиите.
Пфу!





Тагове:   лицемерие,


Гласувай:
4



1. 0rth0d0x - описала си типичния образец за лицемер/ка
21.03.2010 15:00
както е казал великия Алеко в "Бай Ганьо"
-Боже, ти ме пази от своите-аз ще се пазя от чуждите...
цитирай
2. demoniceye - Кажи ми моля те
21.03.2010 15:05
0rth0d0x написа:
както е казал великия Алеко в "Бай Ганьо"
-Боже, ти ме пази от своите-аз ще се пазя от чуждите...


И мъжете ли са такива?
цитирай
3. divna8 - Честита пролет, demoniceye ... :):):)
21.03.2010 15:09
Желая ти слънчеви усмивки, топли прегръдки, слънчева нежност и искрени / и истински! / приятелки!!!
Пролетно да ти е на душата, въпреки всичко...
Усмивки от мен :):):)
цитирай
4. demoniceye - Благодаря divna8 :)
21.03.2010 15:13
divna8 написа:
Желая ти слънчеви усмивки, топли прегръдки, слънчева нежност и искрени / и истински! / приятелки!!!
Пролетно да ти е на душата, въпреки всичко...
Усмивки от мен :):):)



Честита и на теб, не съм ядосана, а само учудена. :)
цитирай
5. 0rth0d0x - е, не може да се сложат под общ знаменател мъжете
21.03.2010 15:13
demoniceye написа:
0rth0d0x написа:
както е казал великия Алеко в "Бай Ганьо"
-Боже, ти ме пази от своите-аз ще се пазя от чуждите...


И мъжете ли са такива?

,както ви се иска на вас жените, за по голямо удобство:)
хаха,шегичка.
Но да, боя се че са...и доста по зле дори.
цитирай
6. demoniceye - Не те попитах в този смисъл
21.03.2010 15:18
0rth0d0x написа:
demoniceye написа:
0rth0d0x написа:
както е казал великия Алеко в "Бай Ганьо"
-Боже, ти ме пази от своите-аз ще се пазя от чуждите...


И мъжете ли са такива?

,както ви се иска на вас жените, за по голямо удобство:)
хаха,шегичка.
Но да, боя се че са...и доста по зле дори.


За да сложа жени и мъже под общ знаменател, напротив надявах се на точно обратното, но ти ми попари надеждите приятел. :) Е, поне си честен. :) Благодаря.
цитирай
7. 0rth0d0x - е глупости сега, ебавам се
21.03.2010 15:21
demoniceye написа:
0rth0d0x написа:
demoniceye написа:
0rth0d0x написа:
както е казал великия Алеко в "Бай Ганьо"
-Боже, ти ме пази от своите-аз ще се пазя от чуждите...


И мъжете ли са такива?

,както ви се иска на вас жените, за по голямо удобство:)
хаха,шегичка.
Но да, боя се че са...и доста по зле дори.


За да сложа жени и мъже под общ знаменател, напротив надявах се на точно обратното, но ти ми попари надеждите приятел. :) Е, поне си честен. :) Благодаря.

ето вземи мен например-рядко може да попаднеш на по-голям несериозник :)))
цитирай
8. demoniceye - Тогава обещавам :)
21.03.2010 15:24
0rth0d0x написа:
demoniceye написа:
0rth0d0x написа:
demoniceye написа:
0rth0d0x написа:
както е казал великия Алеко в "Бай Ганьо"
-Боже, ти ме пази от своите-аз ще се пазя от чуждите...


И мъжете ли са такива?

,както ви се иска на вас жените, за по голямо удобство:)
хаха,шегичка.
Но да, боя се че са...и доста по зле дори.


За да сложа жени и мъже под общ знаменател, напротив надявах се на точно обратното, но ти ми попари надеждите приятел. :) Е, поне си честен. :) Благодаря.

ето вземи мен например-рядко може да попаднеш на по-голям несериозник :)))


Когато напиша пост за несериозниците да те посоча за пример. :P

Говоря за лицемерие в случая. :))))
цитирай
9. 0rth0d0x - да беее
21.03.2010 15:47
demoniceye написа:
0rth0d0x написа:
demoniceye написа:
0rth0d0x написа:
demoniceye написа:
0rth0d0x написа:
както е казал великия Алеко в "Бай Ганьо"
-Боже, ти ме пази от своите-аз ще се пазя от чуждите...


И мъжете ли са такива?

,както ви се иска на вас жените, за по голямо удобство:)
хаха,шегичка.
Но да, боя се че са...и доста по зле дори.


За да сложа жени и мъже под общ знаменател, напротив надявах се на точно обратното, но ти ми попари надеждите приятел. :) Е, поне си честен. :) Благодаря.

ето вземи мен например-рядко може да попаднеш на по-голям несериозник :)))


Когато напиша пост за несериозниците да те посоча за пример. :P

Говоря за лицемерие в случая. :))))

имах предвид да не слагаш под общ знаменател и само поради факта, че се намират и такива като мен, различни :)
цитирай
10. bregovi4 - ...
21.03.2010 16:20
Една моя приятелка ги бе описала навремето, като - ,,весела женска компания,, , с доста сарказъм в гласа,, :) А 0rth0d0x добре го каза - ,,пази се от своите,, ... :)
Пролетно да ти е!
цитирай
11. elpidaa - няма по-голяма изобретателност от ...
21.03.2010 16:21
няма по-голяма изобретателност от тази на озлобена (лицемерна) жена, всичко би направила за да угоди на прищевките си (лошото много често е, че и тя не знае какво иска и повечето й желания се менят според ситуацията). по-далече от фейсбука...и бирата с (не)познати :))) и друго, колкото по-малко инфо даваш, толкова по-неуязвим си ;)
цитирай
12. demoniceye - E ти под различни
21.03.2010 16:33
0rth0d0x написа:
demoniceye написа:
0rth0d0x написа:
demoniceye написа:
0rth0d0x написа:
demoniceye написа:
0rth0d0x написа:
както е казал великия Алеко в "Бай Ганьо"
-Боже, ти ме пази от своите-аз ще се пазя от чуждите...


И мъжете ли са такива?

,както ви се иска на вас жените, за по голямо удобство:)
хаха,шегичка.
Но да, боя се че са...и доста по зле дори.


За да сложа жени и мъже под общ знаменател, напротив надявах се на точно обратното, но ти ми попари надеждите приятел. :) Е, поне си честен. :) Благодаря.

ето вземи мен например-рядко може да попаднеш на по-голям несериозник :)))


Когато напиша пост за несериозниците да те посоча за пример. :P

Говоря за лицемерие в случая. :))))

имах предвид да не слагаш под общ знаменател и само поради факта, че се намират и такива като мен, различни :)


Несериозни ли разбираш? :) Или под различни разбираш несериозни а? :))))
цитирай
13. demoniceye - Явно си е нужно
21.03.2010 16:34
bregovi4 написа:
Една моя приятелка ги бе описала навремето, като - ,,весела женска компания,, , с доста сарказъм в гласа,, :) А 0rth0d0x добре го каза - ,,пази се от своите,, ... :)
Пролетно да ти е!



Бегом по-далеч от такива компании. :) Благодаря ти, пролеттно да ти е и на теб. :)
цитирай
14. demoniceye - Особено там където
21.03.2010 16:35
elpidaa написа:
няма по-голяма изобретателност от тази на озлобена (лицемерна) жена, всичко би направила за да угоди на прищевките си (лошото много често е, че и тя не знае какво иска и повечето й желания се менят според ситуацията). по-далече от фейсбука...и бирата с (не)познати :))) и друго, колкото по-малко инфо даваш, толкова по-неуязвим си ;)



Инфото е на явен показ, както е във фейсбука. :) Благодаря музо. :)
цитирай
15. анонимен - Никога не съм поглеждал жена на п...
21.03.2010 23:11
Никога не съм поглеждал жена на приятел.
цитирай
16. firefly1 - С такива приятелки не ми трябват ...
22.03.2010 01:11
С такива приятелки не ми трябват врагове!
Честно казано в последно време започнах да се съмнявам ,че има истински приятели. Приятелките ми ми се струват лицемерни, завсистливи и егоистични кучки, които се сещат за мен само когато нямат какво да правят, но хванат ли си някакво гадже бързо забравят за мен. Приятелите от мъжки пол пък са готови да направят всичко за теб, дори да ти бъдат утеха когато никой не те разбира, но в последствие се оказва,че цялото им това мило поведение е било или защото са влюбени в теб или защото просто са искали да те вкарат в леглото. Рядко са случаите, когато един мъж може да ти е истински приятел без "задни мисли"- трябва и двамата абсолютно да не се харесвате физически или той да е гей или ти лизбийка...Във всички останали случаи нещата не се получават. Изводът е - нямай 100% доверие на никого!
цитирай
17. анонимен - Бе не знаех, че и жени такива имало...
22.03.2010 12:40
До анонимен 15 - май си от по-редките случаи. Често гаджета на приятелки, и приятели на моя са издебвали удобни моменти да ме гледат настойчиво (с очевидни намерения), ама аз се правя на мнооооооооого разсеяна, а вътрешно направо ми е гнусно. Единият, между другото, май наистина си е търсил повод да си смени приятелката, щото чувам, че зарязал старата по много гаден начин. Не искам да го съдя (макар че момичето беше изключително свястно), ама не искам и да ми се налага да общувам с него по какъвто и да било повод!
цитирай
18. анонимен - Има отговор за описаното от вас поведение
24.03.2010 23:05
Моля вижте този линк и ми кажете нормално ли е?
http://mepcu.blog.bg/hobi/2008/07/03/za-otnosheniiata-mejdu-myja-i-jenata.208635
Или аз съм луда да си мисля, че е ненормално?
Вярва си мацката, че, едва ли не, тя е Истината. Надявам се само да не Ви донеса неприятни емоции с този линк.
Всичко добро!
цитирай
19. анонимен - oyEfcZatVEq
24.05.2011 03:18
That's a mold-berkaer. Great thinking!
цитирай
20. анонимен - kLHAqogwiRkRhxGb
24.05.2011 04:09
That's way the bestest aswner so far!
цитирай
21. анонимен - eJJPlgCN
24.05.2011 05:42
In awe of that answer! Rlealy cool!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1437472
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!